Büyükşehir’den Aşure Günleri
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla her yıl geleneksel olarak düzenlediği aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor.
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmedim
0
Sevgi
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Vay
0






